31 Ocak 2008 Perşembe

Coco-Donut`s



Veee Donut tariflerine devam

Malzemeler:
  • 200 gr un
  • 50 gr hindisdan cevizi
  • 200 gr yogurt
  • 160 gr seker
  • 1 kabartma tozu
  • 1 yumurta
  • 100 ml sivi yag

üzerine: cikolata ve hindistan cevizi

Yapilisi:

  1. seker ve yumurtayi köpürtüyoruz
  2. diger malzemeleri ilave edip karistiriyoruz
  3. sikma torbasi yardimi ile yaglanmis donut kaliblarina paylastiriyoruz
  4. 180 derecede 20 dakika pisiriyoruz
  5. sicak donutlari kaliplardan cikariyoruz
  6. cikolataya bandirip üzerine hindisdan cevizi serpiyoruz

Afiyet bal seker olsun


sevimin sayfasi

19 yorum:

Ilker Erdem dedi ki...

Sevimcigim donutler harika gorunuyor canim ellerine saglik. Sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

sevimcim nefisss olmuş donut lar ellerine sağlık bende deneyeceğim not aldım ama kalıplarım yok ortaları delik olmasa ne olurrrr bişey olmaz dimi gerçi özelliği bu dedin sanki kulağıma öyle gelir gibi oldu ama olsun hadi öptüm bayyy

Baharcicegi dedi ki...

Sevimcim nefis olmus,bende düsünüyorum donut kaliplarini almayi,ama mutfak kalip dolu onu al bunu al koyacak yer kalmadi,her zaman yenmedigi icin hep erteliyorum almayi.benim ogluc cok sever,aldim bir tane teyzesi eline saglik

NiNo dedi ki...

Canim,
pastan harika olmus, ellerine saglik diyorum.

EZGi :)) dedi ki...

sevimcim harikaaaa olmuşşş.bulabilirsem bende kalıplarından alıp mutlaka deneyeceğim.nasıl canım istedi:((
ellerine saglık canım benim
sevgiler

İlker Ergin dedi ki...

sevimcim bu dontlar harika.senin şu donut kalıbınıda arıyorum.bir türlü bulamadım.ne olacak benim halim:(neyse biraz daha arayacam bulamazsam bir daha senin donutlarına bakmamam gerek canım.çok öpüyorum.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Merhaba donut için özel kalıplar olduğunu görmüştüm bu tarifi o kalıplar olmadan yapmamız mümkün değilmi yani hamuru hemen yayılacak kadar sıvı bir hamurmu ??
Ellerine sağlık..

sevgi dedi ki...

Ellerine sağlık harka olmuşlar
Mümkünse kalıpların resmini yayınlayabilir misin

sevimin sayfasi dedi ki...

yorumlariniz icin cok tesekkür ederim arkadaslar
melekcim malesef kalipsiz olmuyor piserken kabardigi icin olmuyor

baharcicegi benim dolaplarda pastakaliblari, pastamalzemesi,tepsiles,formlar...
dolu da dolu
ne yapiyim yaaa dayanamiyorum gördümü aliyorum...

ezgicim benim de cocuklar bayiliyor donutlara onlar icin aldim kaliplari;-)

ilkercim pastakaliplari satilan magazalarda bulman lazim aslinda...

zerrincim hamur cok sivi degil ama pistikce kabarip yayiliyor,
yaniiii kalipsiz olmaz

sevgicim önceki donut tarifimde yayinlamistim ordan baka bilirsin

sevgilierimle sevim

Feyza Fidan dedi ki...

Sevimcimm ellerine sağlık, harika olmuş hemde çikolatalı bunlar :))))))))
Ama kalıp meselesi benimde canımı sıktı ayol:))) Alcam mı yaniii şimdi bu kalıplardan :(((
Çok öptüm canım...

Unknown dedi ki...

donutlar nefiiiis olmus sevimcigim.
ellerine saglik bir tanesini aliyorum tadina bakmak icin canim
sevgilerimi biraktim

Melek* dedi ki...

ben bunun ölçülerini gr larını nerden anlıcam yaw şunu 1 çay bardağı 1 kaşık falan yazsaydınya :)hehe ellerine sağlık çok hoş olmuş

sevimin sayfasi dedi ki...

melekcim haklisin amma amma
her bardak bir degil biiiir
kasigi tepelememi degilmi bilmiyoruz
o yuzdeeeen cogunlukla gr ile yapiyorum
kek ve pasta tutmasi garanti
sevgilerimle sevim

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
süper birsey olmus bunlar, cokkk severim hemde cokkk, hindistan cevizi aromasi da yaninda cabasi, ellerine saglik canikom.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmm harika görünüyor canım ellerine sağlık aldım bir tane:)
öpüyorum

İlker Ergin dedi ki...

sevim bak yine geldim.bu donutlara bakmaya.ne olacak benim bu halim.

Nilay Cinisli dedi ki...

Sevimcim,
Mutlaka deneyeceğim.Ellerine sağlık çok leziz görünüyorlar..Sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba Sevim'cim,
geçenler annemle msn'deyken birlikte senin blogunu gezdik. Donut kalıbına bayıldı..Tutturdu sende al bu kalıptan:)),ya annecim dedim,yokki.. karşıma çıktıda almadım mı??:)
Şimdi yine donut tarifini görünce o aklıma geldi:)
Harika görünüyor canım,ellerine sağlık.
Sevgilerimle.....

Cafe Gusto dedi ki...

Donutlar nefis olmuş ellerinize sağlık.sevgiler...

Related Posts with Thumbnails