5 Şubat 2008 Salı

Iki Renkli Kurabiye



Bu kurabiyeleri bu hafta beni ziyarete gelen kizkardesim,
esi ve yegenim emreyasin icin yaptim.


Malzemeler:
  • 200 gr un
  • 65 gr seker
  • 1 yumurta
  • 125 gr margarin veya tereyagi (yumusamis)
  • 2 vanilin seker
  • 1 yemek kasigi kakao

Yapilisi:

  1. kakao haric tüm malzemeleri derin bir kasede yoguruyoruz
  2. hamuru ikiye ayiriyoruz
  3. yarisina kakaoyu ilave edip yoguruyoruz
  4. hamuru yarim saat buzdolabinda bekletiyoruz
  5. her iki hamuruda acip üst üste koyuyoruz
  6. rulo yapiyoruz
  7. ince dilimler halinde kesip tepsiye diziyoruz
  8. 180 derecede 15 dakika pisiriyoruz

Afiyet bal seker olsun


sevimin sayfasi

15 yorum:

Adsız dedi ki...

sevimciğim, ellerine sağlık hayatım.

Kurabiyeler enfessss

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

sevicigim yine cok güzel kurabiye yapmisin uzun zamandir girememistim her bulok cok güzel mamalar dolmus eline saglik canim

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık, kurabiyeler harika olmuş.
Sevgilerimle.

EZGi :)) dedi ki...

sevimciğim çok güzel seyler yapıyorsun bu kurbişlerde yine enfes olmuş canım.ellerine saglık
sevgiler

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,çok leziz görünüyor...Selamlar....

Feyza Fidan dedi ki...

Sevimcim harika olmuş bu kurabiyeler...Çok şık valla, tam misafire sunmalık..Ellerin dert görmesin canımcım..

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyorlar,ellerine saglik canim.

ss dedi ki...

ellerinize sağlık.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bende buna benzer kurabiyeler yapmıştım.Tadları haridır gerçekten.Ellerine sağlık arkadaşım...

Adsız dedi ki...

Kurabiyeler çok güzel görünüyor. Tadının da görüntüsü kadar güzel olduğuna eminim. Ellerine sağlık.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ellerine sağlık canım.

nefisss görünüyor

sevgiler,öpücükler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

harika kurabiyeler olmuş canım ellerine sağlık aldım bir tane:)
öpüyorum

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
kurabiyelerin cok hosuma gitti, ellerine saglik hamarat arkadasim benim.

Selam ve sevgilerimle..

keskinli dedi ki...

sevimcim
güzel dileklerin icin cok tesekkürler canim iyiki sizleri tanimisim canim #
kurabiyelrinde cok sahane görünüyor ellerine saglik ayrica pastada süper sevgiler canim görüsürüz

pelince dedi ki...

Sevim bende şimdi ekledim bu kurabiyelerin bir benzeri..Şimdi senin yaptığını görünce şaşırdım..kalp kalpe karşıymış...

Senin tarif ilede deniycem..

Ellerine sağlık.

Related Posts with Thumbnails