26 Ekim 2008 Pazar

Un Kurabiye



Arkadaslar maalesef cuma gününden beri Türkiye'den Blogger'a giris yasaklandi ve ben kendimi cok kötü hissediyorum.
Cok üzgünüm cok....arkadaslarimi özledim....
Arkadaslarimi ve arkadasslarimin bloglarini geri istiyorum!






Malzemeler:

  • 250 gr yumusak margarin
  • 1.5 cay bardagi pudra sekeri
  • 2 cay bardagi nisasta
  • 1 paket vanilya
  • 4 su bardagi un

Yapilisi:

  1. margarin, pudra sekeri ve vanilin sekerini bir kaba alip yoguruyoruz
  2. Önce nisastayi sonra un'u ekleyerek kulak memesi yumusakliginda hamurumuzu yoguruyoruz
  3. 5 dakika buzdolabinda bekletiyoruz
  4. kurabiyelerimize sekil veriyoruz (ben bir kismini yuvarlak bir kismini ise paralel sekilde kesip üzerine catalla sekil verdim)
  5. önceden isitilmis 180 derece firinda yaklasik 20 dakika pisiriyoruz
  6. soguduktan sonra üzerine pudra sekeri eliyoruz

Afiyet olsun
sevimin sayfasi

6 yorum:

made in funda dedi ki...

kurabiyelerin nefis olmuş canım.ellerine sağlık.bloglarımızı geri istiyoruz ve bu saçma sapan şeyi kınıyoruz..

Selma Alkan dedi ki...

hmmm misss ellerine saglik...guzel bir hafta gecirmen dileyiyle sevgiler..

Adsız dedi ki...

sevimciğim, harika un kurabiyeleri ellerine sağlık olsun.

umarım en kısa zamanda blogspotdaki yasak kalkar.. :(

sıcacık sevgiler.

ceyt dedi ki...

sevimcim, çok şükür yasak kalktı.bloglarımıza kavuştuk.umarım bu tekrar etmez.çok özlemişim blogumu arkadaşlarımı.çok sevinçliyim.

un kurabiyen nefiss.ellerine sağlık canım.öpüyorum..

Adsız dedi ki...

Hmm elerine saglik kurabiyeler nefis gorunuyor.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Cumhuriyet Bayramın kutlu olsun..

Sımsıcak sevgiler.....

Related Posts with Thumbnails