22 Aralık 2008 Pazartesi

Iki Renkli Kek



Yumusacik, cok lezzetli bir kek tarifi... cayin, kahvenin yanina da cok güzel yakisiyor...


Malzemeler:


  • 150 gr margarin
  • 75 gr seker
  • 3 yumurta
  • 50 ml süt
  • 130 gr un
  • 1 kabartma tozu
  • 40 gr badem (cekilmis)
  • 2 yemek kasigi kakao
  • 2 yemek kasigi süt

üzeri icin:

  • 100 gr bitter kuvertür
  • 60 gr beyaz kuvertür

Yapilisi:

  1. seker ve margarini cirpiyoruz
  2. yumurta ve sütü ilave edip cirpiyoruz
  3. un, badem ve kabartma tozunu ilave edip cirpiyoruz
  4. hamurun ücte birini bir kaba alip kakao ve sütü ile karistiriyoruz
  5. acik renk hamurun yarisini pasta kabina döküyoruz
  6. üzerine kakaolu hamuru yayiyoruz
  7. geri kalan acik renk hamuru üzerine yayiyoruz
  8. önceden isitigimiz firinda 160 derecede 45 dakika pisiriyoruz
  9. keki kalibinda sogutup cikariyoruz
  10. cikolatayi benmari usulü eritip önce bitter cikolatayi sonra beyaz cikolatayi üzerine sürüyoruz

Afiyet olsun
sevimin sayfasi

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik kek enfes görünüyor cikolata her seye oldugu gibi kekede cok yakisiyor,yiyenlere afiyet olsun sevgiler...

Not:malzeme listesine un yerine mehl yazmissiniz almanca bilmeyen biri bunu anlayamaz düzeltirseniz herkes icin daha kolay olacaktir.

sevimin sayfasi dedi ki...

uyarin icin tesekkürler canim, aliskanlik farkina varmadan yazmisim

Adsız dedi ki...

Sevim'cigim kek nefis gorunuyor canim ellerine saglik senin tariflerine bayiliyorum.
bir cok kurabiye tarifini
aldim. Gecenlerde bademli kurabiyeni denedim cok ama cokkk nefis oldu yerken kulaklarini cinlattim.
arsivimde yayinlanmayi bekliyor .

sevimin sayfasi dedi ki...

özgülcüm deneyip begenmene cok sevindim, böyle güzel yorumlar geldimi cok mutlu oluyorum
afiyet olsun
tesekkür ederim kocaman öpüyorum canim

keskinli dedi ki...

selam
kek enfes görünüyor ellerine saglik sevgiler

Adsız dedi ki...

kek nefis görünüyor sevimcim.eline saglık.sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK SEVİMCİM.ÇİKOLATA YİNE HER YERDE OLDUĞU GİBİ FARKINI ORTAYA KOYMUŞ .. ÜZERİ İÇİN ÇOK İYİ BİR SEÇİM...

AFİYETLER OLSUN TATLIM

Hatice dedi ki...

ellerine sağlık canım, kek nefis görünüyor, ayrıca diğer yaptıkların da çok güzel görünüyor. Oğluşuna da çok üzüldüm, Allah acil şifalar versin.
sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Çok şık bir kek olmuş canım.tadı da eminim harikadır.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

tam benlik bir kek yapmışsın canım...
kimselere vermeden hepsini tek başıma yiyebilirim:)))
ellerine sağlık
çoook öptüm

made in funda dedi ki...

kızım bayıldı.elinne sağlık canım....

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sevim'ciğim,

Enfesss görünümlü bir kek, ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler.....

emineninemekleri dedi ki...

Sevimim canim, öncelikle cok gecmisler olsun, yüce rabbim saglik sihhat versin. Sakin darilma canim eskisi gibi sik ugruyamiyorum darilmaca yok haaaaaaaaaaaaa.....

Kocaman öpüyorummmmmm
Emos

sarımutfak-hande dedi ki...

harika bir kek ellerine sağlık cnm
sevgiylekal

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık arakdaşım ne kadar güzel şeyler yapmışsınız banada beklerim sevgiler

ahsapboyaci.blogcu.com

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK SEVİM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ZİYARETİN İÇİNDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM SAĞOLASIN ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA SONUNA MİSAFİRLERİM VAR BÜTÜN İKRAMLARI BLOGCU ARKADAŞLARIMDAN YAPICAM İNŞALLAH BU GÜZEL KEK BENİM İKRAMLARIM ARASINDADA OLUCAK CANIM SAĞOLASIN

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis olmuş kekin canım,ellerine sağlık..Bu tür kekleri kahve ile çok severim..Ne zamandır bende kek yapmadığımı farkettim..))Afiyetler olsun..!


Sevgilerle

Related Posts with Thumbnails