8 Ocak 2009 Perşembe

Cikolatali Pantolon Keki



Kizim icin hazirladigim kek, Betty Crocker`in sayfasinda gördüm ve cok ilgimi cekti, bildigimiz keki cok güzel ve ilginc bir görüntü verebiliyorsun.
Bu benim ikinci denemem ilk denemem daha güzel olmustu ama resim cekmeyi unutmustum, bu ikinci nedense pek güzel olmadim, ama ginede sizinle paylasmak istedim.




malesef asama asama resim cekemedim ama bizim evdekiler cok sevdigi icin gine yaparim bu kez söz asama asama resimleyerek.




sevimin sayfasi

17 yorum:

Ilker Erdem dedi ki...

Sevimcigim pantolon kekin cok degisik ve ilginc olmus canim ellerine saglik. Cok guzel. Sevgiler

Gönül dedi ki...

bence harika olmuş sevimcim ellerine sağlık...sevgilerimle öpüyorum

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Harika görünüyorrr...ÇOk güzel ellerine sağlık, bayıldııımmm...

Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Sevimcim, pek güzel.

Üstünde şeker hamurumu var merak ettim?

Ellerine sağlık.

sıcacık sevgiler.

Sevil Altunel dedi ki...

arkadaşım çok değişik ve güzel olmuş tadı kimbilir nasıl güzeldir..ellerine sağlık sevgiler..

Unknown dedi ki...

SEVİMCİM AŞAMA AŞAMA TEK TEK RESİMLEYEREK GÖSTERSEYDİN KEŞKE 40 YIL DÜŞÜNSEM NE AKLIMA GELİR BÖYLE BİR KEK YAPMAK NEE BECEREBİLİRİM ELLERİNE SAĞLIK CANIM HARİKA GÖRÜNÜYOR.

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok degisik olmus cocuklar bayilir bu keke ,ellerine saglik canim
sevgiler

Aynur dedi ki...

gayet guzel gozukuyo canim

eline saglik

selamlar

Adsız dedi ki...

süper olmuşşş

ellerine sağlık
sevgilerr

made in funda dedi ki...

ya inanır mısın gerçek pantolon sandım.ellerine sağlık.harika...

Adsız dedi ki...

ahhh ben bu pantalonu yerimm :))
canim benim ne guzel olmus cikolatali pantalon bayildim.
ellerine saglik.

kucak dolusu sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Cok degisik harika olmus pastan ellerine saglik tam cocuklar icin

elma şekeri dedi ki...

Ellerine sağlık canım cok tatli görünüyorrr..

keskinli dedi ki...

tek kelime ile süper
cok hosuma gitti degisik bir pasta olmus ellerine saglik canim hayirli cumalar

bir dilim bir tutam dedi ki...

En yakinda asamali tarifini bekliyorum...

Unknown dedi ki...

çok değişik ve de çok güzel eline sağlık sevgiler

ahsapboyaci dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM ÇOK GÜZEL BİR FİKİR BENDE DENEMEK İSTERİM DOĞRUSU KIZIM BAYILIR BÖYLE ŞEYLERE

Related Posts with Thumbnails