18 Kasım 2009 Çarşamba

Ask Kurabiyeleri ve Almanya Blogcu bulusmasi



Merhaba Arkadaslar,
bugün size ASK kurabiyelerimi sunmak istiyorum, bu ASK kurabiyelerini asklarim icin hazirladim... sevgiyi anlatmanin tatli yolu mideye gidendir




Ve gelelim Almanya blogcu bulusmasina...
ILKER Duisburg önerdi, KEVSER`inde önerdigi bölgeye giriyor ve benim icinde uygun...
bulusmak isteyen varsa bir haber biraksin, nekadar cok olursak okadar güzel olacagini düsünüyorum...
hadi elimizi cabuk tutalimki bu sene bulusalim














sevimin sayfasi

6 yorum:

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

sevimciğim
ellerine sağlık çok şık görünüyor kurabiyeler...buluşma anılarınızı da bekliyoruz heyecanla:)
öpüyorum canımmm

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Kurabiyeler çok süslü olmuş bayıldım ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevimcim Almanya bulusma tarihi belli mi???

Eya dedi ki...

Sevgili Sevim, zamanlama bana uyarsa katilmayi isterim Almanya bulusmasina...Duisburg sanirim Düsseldorf kadar falan uzaklikta Bielefeld´e, bana gelismeleri bildirirsen sevinirim...

Zehra

peynir hösmelimi dedi ki...

Sevimcim kurabiyeler nefis.
Ellerine saglik.
Canim Duisburg baygi uzak sayilir bana:((
Bence hepimizin orta noktasini bulmaliyiz.
Mesela Gersenkirchen gibi.
Yada baska sehirler.Hepimiz yerlerimizi bildirip,ortak noktayi secelim.
Ben Ahlen de yasiyorum.Hamm sehrini biliyorsunuzdur.Yakinim.
Birde biz bulusmayi nasil bir ortamda yapacagiz?Kendimizmi gelecegiz?Daha bir sürü soru????
Bana yakin birde Münster arkadasim var.Petonyalarim.
Haberlerini bekliyorum.
Sevgilerle.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevimcim bildigin üzere ben NRW cok sik geliyorum.Tarih belirlenirse bir sekilde Berlinden gelmeye calisirim....SEVGILER

Related Posts with Thumbnails