23 Kasım 2009 Pazartesi

SELIN`IN DOGUM GÜNÜ PASTASI



Merhaba arkadaslar, herkese iyi bir hafta diliyorum...
bugün kizim SELIN`IN dogumgünü, 7 yasimiza girdik, yogun ama cok güzel bir gün geride biraktik...
sabah okulda kücük bir kutlama yaptilar (okul icin yaptigim muffinlerin resmini telasdan cekmemisim)...öglesonu arkadaslariyla bir party vardi...
6 civil civil kiz... gülmeler, cigliklar, oyunlar, bol bol dans etmeler (sesleri halen kulaklarimda)...
aksam anneleri geldiginde hepsi biryerlere saklandi, hic biri eve gitmek istemiyor... ama söz verdik arada bir bulusacaklar (hepsi birden olmasada)...



Selin kirmizi kalp pasta istedi, üzeri kirmizi güller dolu, ara kremasi vanilyali, muzlu ve damla cikolatali...
pasta sevmeyen olur diye (ki iyiki demisim) cikolatali kek yaptim, üzeri kirmizi kalpler dolu...
dedigim gibi cooook yogun ve dolu bir gün gecirdik, simdi PC`nin basinda nasil oturdugumu bir görseniz...ama balim icin her sey deger o mutlu olsun yeter...




BALIM BENIM, DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN, DAHA NICE SAGLIKLI VE MUTLU YILARA







sevimin sayfasi

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Selinin dogum gününü kutluyorum, daha nice güzel yaslara insallah.
Pasta da cok güzel olmus, ellerine saglik canim.

keskinli dedi ki...

canim kizina nice seneler dilerim pastasida sahane olmus ellerine saglik

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmm selinciğe mutlu sağlıklı başarı dolu çoook uzun seneler dilerim.iyi ki doğmuş:)
pastası da acayip güzel olmuş....ellerine kollarına sağlık sevimciğim.
çok öpüyorum

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Ah bu ballar olmasa hayatimizda ne yapariz biz? Nice seneler diliyorum!

Krema Tadında dedi ki...

nice senelere , pasta çok hoş olmuş

hilalainmutfagi dedi ki...

Ellerine saglik canim pastalar guzel gorunuyor.Ayrica Selin in dogum gunu kutlu olsun,insallah beraber bir omur gecirirsiniz ailecek.....

Feyza Fidan dedi ki...

Sevim'cim, prensesinin doğum günü kutlu olsun..Sağlık sıhhat dolu, mutlu-huzurlu,analı-babalı nice yıllar diliyor, ikinizide öpüyorum.

Pastaya gelince harikaa, ellerine sağlık canımcım...

Related Posts with Thumbnails