5 Temmuz 2010 Pazartesi

Ayakabi Pasta



Bugün canim arkadasim DILEK`in dogumgünü
bende dogumgünü icin kendisine süpriz pasta hazirladim...
süpriz yapmayi seviyorum, dostlarimin yüzündeki gülümseme ve mutluluk cok degerli benim icin...
canim arkadasim...iyiki dogdun ,iyiki varsın ,iyiki benim arkadasimsin...seni cok seviyorum canim.......




bu pastami tamamen sekerhamuru ile yaptim, ayakabi icin özel modeleme sekerhamuru kullandim...
modeleme sekerhamurunu daha öncede prenses pastanin tac yapiminda kullandim, modeler diger sekerhamurunda oldugu gibi hemen kirilip veya catlamiyor

SEVIM

12 yorum:

Adsız dedi ki...

şahane! :) Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok güzel ellerinize sağlık.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Bayildimmmm, ellerine saglik birtanem benim... Arkadasina da mutlu yaslar diliyorum... Sevgilerimle,

YeMeK vAkTi dedi ki...

elerine sağlık gerçekten şahane

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevim sen böyle pastalari yayinliyorsun ya...

Iste ben artik bunlara ne yazacagimi bilemiyorum...Hepsi birbirinden güzel hepsi birbirinden farkl..Ya sen niy ebana yakin biryede oturmuyorsunki?

hayir biraz fikir alisverisi fena olmazdi diye düsünüyorum.
Bu arada modelleme seker hamuru ne demek?BLÜTENPASTE mi?

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok değişik olmuş,ellerine sağlık,sevgilerrrr....

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, pasta müthis olmus, ilk ayakabayi yemek geldi icimden hehee.
Ellerin duaya uzandığı, sinelerin dostlara açıldığı, gözlerin masumiyet aradığı bu mübarek günde tüm dualarınız kabul olması dileğiyle iyi kandiller.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevimcim kandilin mübarek olsun.SEVGILER

Unknown dedi ki...

ay yok böyle pasta filan.Yani bunlar pastaysa eğer,bizim yaptıklarımız ne ki dedim görünce..Cidden hepsi de birbirinden güzel ve özeller ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

harika bir pasta olmus beni bu kadar etkileyen bir pasta olmamisti uzun zamandir
bende almanyadayim bu pastayi kizimin dogumgünüde yapmayi cok istiyorum size zahmat olmazsa bir kac sorum olacak
alanyada ben hic görmedim seker hamuru nerede hangi kauflarda bulabilirim bu konuda yardim ederdeniz sevinirim
bu arada ben yine YELIZ yeni fanatiginiz...

sevimin sayfasi dedi ki...

güzel sözleriniz icin cok tesekkür ederim yeliz hanim, sekerhamuru özel internet sitelernde satiliyor, bunlardan birtanesi "backfieber.de"
sekerhamur pastasi yapmak sabir ister...size simdiden kolay gelsin diyiyorum...
sevgilerimle

yeliz dedi ki...

zor bi is herhalde yardiminiz icin tesekkürler

Related Posts with Thumbnails