22 Eylül 2010 Çarşamba

Makronenkuchen



Hindistan cevizi sevenler icin bir tarif


Malzemeler tabani icin:
  • 4 yumurta sarisi
  • 125 gr seker
  • 1 vanilin seker
  • 200gr margarin (oda isisinda)
  • 200ml süt
  • 300gr un
  • 1 kabartma tozu
Üzerisi icin:
  • 4 yumurta aki
  • 200gr seker
  • 200gr hindistan cevizi
Yapilisi:
  1. un ve kabartma tozu haric, tüm malzemeleri derin bir kaba alip cirpiyoruz
  2. un ve kabartma tozunuda eleyerek ilave edip cirpiyoruz (yaklasik 2 dakika)
  3. hamuru yagladigimiz büyük boy borcama yayiyoruz
  4. önceden isitigimiz firinda 180 derecede 20 dakika pisiriyoruz
  5. bu arada üzeri icin yumurta aki ve sekeri yuksek ayarda cirpiyoruz (kremsanti kivamina gelene kadar)
  6. hindistan cevizini ilave edip kasik yardimiyla karistiriyoruz
  7. hindistan karisimini kekin üzerine yayiyoruz
  8. ve tekrar 160 derecede 15 dakika pisiriyoruz
  9. soguyan keki dilimliyip servis ediyoruz
Yanina kahve... Afiyet olsun

Sevim

23 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hindistan cevizine bayılırım
dün akşam krizim tuttu hemen bir hindistan cevizli muhallebi yaptım:))Ellerine sağlık öpüyorum.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Görüntü süper malzemelere bakıncada harika ellerinize sağlık sevgiler...

Cafe Pepela dedi ki...

Harika görünüyor.
Afiyet,bereket,muhabbet olsun:)

kalpkurabiye dedi ki...

canımm bu tarif bana gelsinn notlarımı aldım yapacağımm kesinlikle:))

eldivenlerim dedi ki...

çok lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım....

umutluhayat dedi ki...

şahane görnüyor.ellerinize sağlık

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim.Pastanedekileri aratmiyor:)
Sevgilerimle.

emelce yemek dedi ki...

mis gibi kokmustur,ellerine saglik

mutfagabuyrun dedi ki...

çokk güzel görünüyor.ellerinize sağlık.mutlaka deneyecem.

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Gerçekten harika bir lezzet,görüntü-sunum nefis,ellerine sağlık,ekledim,ilk fırsatta yapmalıyım.
sevgilerimle...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevimcim bunun pasta gibi olanindan haberim yoktu...
Güzel olmus.Gercektende pastaneden almis duruyor.

Unknown dedi ki...

Sahane olmus bu tatli.... Ellerine saglik canim benim.... Bu arada Köln`den istedigim herseyi bulamadim, sonra bir siteden siparis verdim... Bakalim, hayirlisiyla cuma gidiyorum kursa... Sonucu hep birlikte görecegin insallah.... Kocaman öpüyorum seni,,,

antepliyemekler dedi ki...

hindistancevizi sevilmez mi? ellerinize sağlık..

LEYLA07 dedi ki...

merhabalar sevim hanim bende sizler gibi yurtdisinda yasayan ve kendi capinda profesyonellesmeye ugrasan biriyim ve malzeme SIKINTISI CEKIYORUM AYRICA SIZLERIN YAPTIKLARINI GORDUKCE KENDIMI BECERIKSIZ HISSEDIYORUM SEVGILI PETUNYALARIMIDA TAKIP EDIYORUM VE ARANIZDA KOLNDEN BAHSEDIYORSUNUZ MALZEMELERINIZI TEMIN ETTIGINIZ KOLNDE BIR YER VARSA BANADA YARDIMCI OLURSANIZ COK MINNETTAR OLURUM CUNKU BELCIKA DA BU MALZEMELERI BILMAK COK ZOR BEN ZATEN DUZENLI OLARAK ALMANYA YA GELIYORUM SIMDIDEN TESEKKURLER

Baharcicegi dedi ki...

Hindistan cevizyle yapilan her türlü pastayi cokseverim,hafif ve aromatik bir tat katiyor,pasta nefis olmus eline saglik canim

yemekbiraşk dedi ki...

çok şık sunumu da lezzeti de muhakkak öyledir
sevgiler..

yemekbiraşk dedi ki...

çok şık sunumu da lezzeti de muhakkak öyledir
sevgiler..

Sevil Şahin dedi ki...

o zaman bu tarif tam benlik olmuş sevimcim ellerine sağlık tatlım
afiyet bal olsun
sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

tam benlik :)))
tarifi aldım deneyeceğim canım ellerine sağlık
sımsıcacık sevgiler

Unknown dedi ki...

Bayıldım Sevim'cim. En kısa zamanda denemeliyim. Hindistancevizi delisiyim ben.
Ellerine sağlık canım, sevgiler..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmmh.. nefis görünüyor canim.. ellerine saglik ... kocaman sevgilerimle..

sevimin sayfasi dedi ki...

merhaba leyla07, blogun yok herhalde aradim bulamadim...pasta yapmak bir hastalik gibi bir basladimi bir daha birakmiyor seni... bana mail atarsan daha datayli yazisiriz
sevgilerimle

leyla dedi ki...

merhaba cevap verdiginiz icin tesekkurler sevim hanim haklisiniz bende bu hastaligin pencesine duseli uzun zaman oldu fakat ancak aciga vurdu dun gece bi mail attigimi saniyorum cunku ben biraz teknoloji ozurluyum sizinde fark ettiginiz gibi blog falan beni asan durumlar ama tabii yinede bu kardesiniz yardimlarinizi bekliyor tekrar tesekkurler hoscakalin leyla

Related Posts with Thumbnails