3 Aralık 2010 Cuma

MIM ve Ödülerim






Sevgili blogger arkadaslarim Fuat Bey  ve Zeliha`cim beni bu güzel ödüle laik görmüsler, ikinizede cok tesekkür ediyorum...
Bende bu güzel iki ödülü tüm blog arkadaslarima hediye etmek istiyorum....

Sevgili blogger arkadaslarim Yesim ve Hasret beni mimlemis...
Garip huylarimi ve yapamadiklarimi 7 maddede siralamami istemisler

  1. cok dakikimdir ve karsimdakininde öyle olmasini isterim, belirli bir saatte bulusacaksak 10 dakika önce orda olurum... arkadaslara saat 18.oo yemege geliriz desem saat 18.00 kapiyi calarim...
  2. bir seyden cok cabuk sıkılırım, evde, kiyafetlerde degisikligi severim, misal evimde kücükde olsa degisikler yaparim, mevsimine göre evi dekor ederim...
  3. fazla abartiyi sevmem, herzaman icin sadelikten hoslanirim
  4. dizi takintim yok, televizion izlemem, sesizligi severim....
  5. kolay kolay kirilmam, ama birisi bana cok yanlis yaparsa cook kirilirim ve o kisi artik benim icin yoktur
  6. gezmeyi degisik yerleri görmeyi cok isterim...ama bazi saglik nedenlerden dolayi uzun zamandir yapamiyoruz
  7. bir iki kurs var yillardir yapmak istedigim... onuda ayni nedenlerden dolayi yapamadim...
bukadar yeter demi...
bende beni takip eden tüm arkadaslari mimliyorum... hadi bakalim....

Sevim

1 yorum:

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ödülün hayirli ugurlu olsun canim :) garip huylarinla seni tanimak güzel.. paylastigin icin cok tesekkürler canim.. sicacik sevgilerimle..

Related Posts with Thumbnails