4 Eylül 2011 Pazar

Kizilcik Surubu




Malzemeler:



  • yarim kilo kizilcik

  • 2 su bardagi seker

  • 2 su bardagi su

  • 1 tatli kasigi limon suyu

Yapilisi:



  1. kizilcigi yikayip 1 su bardagi su ile kaynatiyoruz (kisik ateste, yaklasik yarim saat)

  2. kaynayinca süzgecten ezerek suyunu süzüyoruz

  3. sekeri, 1 bardak suyu ve limon suyunu ilave edip yaklasik 2 dakika daha kaynatiyoruz

  4. serbet soguyunca buzdolabina aliyoruz

  5. servis yapacagimiz zaman yarim su bardagi serbete yarim su bardagi su ekliyoruz (arzuya göre)

Afiyet olsun

Sevim

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık kadehe bayıldım çok şık öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Sevimcigim, merhabalar.... Nihayet buradayim.... Gecen tüm bir ay icinde yaptiklarina baktim, hersey icin ellerine, emeklerine saglik güzel kardesim benim....

Baharcicegi dedi ki...

Serin serin bakarken bile icimi ferahlatti eline saglik sevimcim

Adsız dedi ki...

kızılcık şurubunu çok severim sıcaklarda da çok iyi gider kadeh de bayıldım çok şık ellerinize saglık emel....

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

bende bu sene SIkca yaptim! bayiliriz :)) ellerine emegine saglik sevimcim..sicacik sevgi ve selamlarla..

sarımutfak-hande dedi ki...

ohh serin serin harika
ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Nasıl severim anlatamam.
Kayınvalidem çok güzel yapar.
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

sibelyalcincom dedi ki...

Ellerinize sağlık soğuk soğuk ne güzel olmuştur:))))

farmena dedi ki...

kızılcık şurubu koladan daha değerli kıymet bilene

Related Posts with Thumbnails