23 Aralık 2011 Cuma

Aile Yemegi



Herkese Hayirli Cumalar diliyorum,
Blogum pastalarla doldu tasti, sen evde hic yemek pisirmezmisin diye artik sikayetler basladi...
tabiki yemek pisiyor fakat herzaman resimleme firsatim olmuyor veya resim güzel cikmiyor...
yayinladigim sofra gecen bizi ziyarete gelen akrabalarimiz icindi, masaya kimseyi oturtmadan hemen iki kare cektim... (malesef her davet sofrasinda bunu yapamiyorum, oysaki bu dönem cok davet sofram vardi...)

Kendime ne kadarda sart koysam sadece tatli tarifi yayinlamiyacagim diye resim makinemin icerisi tatli resimleri ile doldu...artik biraz tuzlu cok tatli tarifleri ve resimleri ile idare edelim arkadaslar...
Herkese güzel haftasonu diliyorum...





Sevimle

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim hayalim butik pastacılık olduğu için asla şikayet
etmem:)))hayranım çünkü ellerine,e
meğine sağlık sevgiler.

Emel dedi ki...

Elinize Saglik Sevim Hanim, müthis güzel bir davet sofrasi hazirlamissiniz..özellikle et yemegiminizin tarifini verirseniz sevinicem..Tesekkürler...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

herşey nefissss görünüyor sevimimm
ellerine sağlık canımcım
çok öperimmmm

emel dedi ki...

çok güzel bir davet masası olmuş herşey çok lezzetli görünüyor elinize saglık.ortadaki et yemeginin tarifini lüften paylaşırmısınız tşkr

Betül İnce dedi ki...

Sofran bereketinde, mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum.

Sevgilerimle.

Emel Kurt dedi ki...

selam, sofra mükemmel. herşey çok lezzetli görünüyor, ellerine emeğine sağlık. sevgiler...

sevimin sayfasi dedi ki...

güzel yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...
emel hanim et tarifi kuzu budu ile yaptim öncedende hindi eti ile yapmistim tarifini buradan baka bilirsiniz
http://seviminsayfasi.blogspot.com/2007/09/firinda-hindi-budu.html

sevgilerimle

Related Posts with Thumbnails