16 Mayıs 2012 Çarşamba

Kahvaltilik Kumpir




Malzemeler:
  • yarim kilo patates
  • sucuk
  • kirmizi biber
  • rendelenmis kasar peyniri
  • tereyagi
  • 1 cay bardagi süt
  • karabiber, tuz
  • siviyag
Yapilisi:
  1. patatesleri tuzlu suda hasliyoruz
  2. patatesleri soyup ve eziyoruz, icine kasar peynir rendesi, tereyagi ve sütü ekliyoruz
  3. patatesin icine karabiber ve tuzu ekliyoruz
  4. küp küp dogranan sucuk ve biberleri siviyagda kizartiyoruz
  5. patatesleri firin kabina yaydiktan sonra üzerine sucuk ve biberleri ekliyoruz
  6. rendelenmis kasari üzerine serpip 200 derecede isitdigimiz firina veriyoruz
  7. kasarlar firinda eriyene kadar isitiyoruz
Afiyet olsun

SEVIMLE

8 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

ayyyy ben bunu çook sevdim...
çok hoşuma gitti :))
dışarda pek kumpir yemeyi sevmem :((
ama evde yaparsam yerim :))
bu çok iyi bir fikir oldu canım...
çok sağol...
harika görünüyor...
ellerine sağlık....
kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım çok sever ve sık yaparım ellerine sağlık sevgiler.

*mehtap dedi ki...

görüntüsü bile iştah açıyor,eline sağlık.

Eya dedi ki...

Ay bende cok severim Seviiiim, ellerine saglik, bende sik sik yaparim,

sevgilerimle

zehra

mutfagabuyrun dedi ki...

zaten çok severim kumpiri.ayıldım görüntüye canım.ellerine sağlık.sevgiler.

zeymurancafe dedi ki...

cok guzel gorunuyor ellerıne sağlık canım

Unknown dedi ki...

Nasıl da nefis,nasıl da çekici gözüküyor.:)
Ellerine sağlık Sevimcim.
Çay sofralarında da çok harika bir çeşit olacağını düşünüyorum.
Afiyetler diliyorum.

sarımutfak-hande dedi ki...

ahhh ahh çok canım çekti hafta sonu yapacaklarıma bunu da ekledim:)))
ellerine sağlık

Related Posts with Thumbnails