7 Mayıs 2014 Çarşamba

UZUN ZAMAN SONRA BEN....



Uzun Zaman oldu Blogumu günceltmiyeli Blog arkadaslarimi ziyaret etmiyeli...
Son Postum 1 Yil önceymis...
Bu 1 Yil icinde cooook sey yasandi ufak tefek güzel günler ve anlar
ve beni cok üzen ve yipratan olaylar...
Hastaliklar, üzüntüler hepsi ardi ardina beni cok etkiledi ve Hayat sevincimi de kendisi ile götürdü...
Simdi yazarken anladimki blogda yazmayi paylasmayi nekadar cok özlemisim.... tüm ölaylari tek tek yazmak olmas tabiki... sadece bunu söyliye bilirim  oglumun saglik durumu iyi tedavimiz devam ediyor...


Blogger bana azicik sitem yapti dünden beri yazmaya calisiyordum olmadi, sevgili DENIZ`cim yardimina tesekkür ederim... sadece resim yüklemede halen bir sorun var...
ve beni arayip yazanlarada ayrica tesekkür ederim... artik burdayim hepinizi ziyaret etmeye geldim...


ALLAHIM kimsenin evinden saglik ve huzuru eksik etmesin....


Sevgilerimle Sevim


7 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevim hanim cok gecmis olsun,insanin evladi olunca dünya baska bir dönüyor hatta duruyor sayilir,Allah yardim etsin,cok fazla izleyici oldugum icin bazen farkinda olmuyorum sizlerden,onun icin arada da olsa birkac satir yazmak hem size iyi gelir,hemde bizler haberdar oluruz,yeniden görüsmek dilegiyle insallah ,sevgiler Nürnberg`ten...

*mehtap dedi ki...

oğlunuza geçmiş olsun diyorum, çocuklarımıza bir şey olunca hayatımız kararıyor gerçekten, hoşgeldiniz..

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım hoş geldinn :)
sorun halloldumu acaba diye soracaktım, bir bakayım dedim baktım ki yazmışsın :) çok sevindim :)

Eya dedi ki...

Sevimcigim, ne olur kusuruma bakma arkadasim. Sormadim, aramadim. Artik bloglar eski hareketliligini kaybetti. Bende öyle düsündüm. Cok cok gecmisler olsun... Hosgeldin sefalar getirdin arkadasim... Filizden haberlerini aldim, cok sevindim. Kucak dolusu sevgilerimle...

nisamla dedi ki...

geçmiş olsun Rabbim evlaıdnıza şifa versin. evlat diyince can kopuyor inşalah geçer herşey dertler paylaştıkça azalır içinize atmayın sonra sizde rahatsızlanırsınız :( Allah muhafaza

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Sevim hanım, uzun zamandır bende yazamayanlardanım ne yazıkki bizler için hayatın acı tatlı olayları da.. inanın bazen burnumuzun dibindeki bir şeyden bile haberdar olamıyoruz. oğlunuza Allah tez zamanda şifalar versin evlat başka kimseyle kıyasalanmıyor tabiki.. lütfen bu arada kendinize de dikkat edin olur mu siz sağlıklı olunki onlara faydanız olabilsin.. sağlıkl asevgiyle kalın.

peynir hösmelimi dedi ki...

Sevimcigim gecmis olsun.Umarim en kisa zamanda sagligina kavusur.
Bende senin gibi kabuguma cekildim.
Sevgilerle

Related Posts with Thumbnails