29 Ekim 2007 Pazartesi

Ispanakli Pasta



Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 1 vanillin seker
  • 1,5 su bardagi seker
  • yarim su bardagi sivi yag
  • 1 su bardagi ispanak (200g rahm spinat)
  • 2 su bardagi un
  • 1 kabartma tozu

Üzeri icin:

  • krem santi
  • (ben 400g cig krema kulandim (Sahne) )

Yapilisi:

  1. yikayip ve iyice süzdügümüz ispanaklari
  2. rondondan gecirip pürre haline getiriyoruz
  3. yumurta ve sekeri iyicene cirpiyoruz
  4. diger malzemeleri de ilave edip devam cirpiyoruz
  5. yaglanmis kaliba döküp
  6. 170 derecede 30-40 dakika pisiriyoruz
  7. kekin kenarlarini kesip rondondan geciriyoruz (un haline gelene kadar)
  8. krem santiyi hazirliyip
  9. kekin üzerine sürüyoruz
  10. un haline getirdigimis kek parcalarini pastanin üzerine serpiyoruz

Afiyet olsun

SEVIM

sevimin sayfasi

5 yorum:

Adsız dedi ki...

cok güzel gözüküyor fistiklan yapilmis gibi.. en kisa zamanda bende yapacagim

Adsız dedi ki...

sayfan cok güzel olmus

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba, ıspanaklı kekle tanışmam 2 sene önce oldu, yaptığımda herkes tarafından çok beğenilince sürekli yapar oldum. Ellerine sağlık

sevimin sayfasi dedi ki...

arkadasim bana ilk kez ikram etdiginde "ben almasam ?" demistim
denedikten sonra sasirmisdim hic ispanak tadi yok...
artik severek yapip ve yiyiyorum...

Adsız dedi ki...

Dün misafirlerime ikram etim cok begendiler tarifini istediler.. Tesekür ederim..

Related Posts with Thumbnails