22 Aralık 2007 Cumartesi

Kartopu Raffaello



Bu kartoplarini aylar önce Mutfakmelegi`nin sayfasinda
gördüm ve tarifini aldim
ha bugün ha yarin yapacam diye öyle kaldi
bayrama kismet oldu yapmasi

tadi cok güzel herkese tavsiye ederim


Malzemeler:
  • 1 su bardagi süt tozu
  • 3,5-4 su bardagi hindistan cevizi
  • 1 cay bardagi seker
  • 200ml cig krema (sahne)

üzerini bulamak icin hindistan cevizi

Yapilisi:

  1. bütün malzemeleri bir kaba alip yoguruyoruz
  2. kücük parcalar koparip toplar yuvarliyoruz
  3. toplari hindistan cevizine buladiktan sonra
  4. 1-2 saat buzdolabinda bekletiyoruz

Afiyet bal seker olsun



sevimin sayfasi

9 yorum:

Betül İnce dedi ki...

Sevgili Sevim,

Kartopları çok güzel olmuş. İçinde un, bisküvi gibi şeyler olmadığı için çok ilginç ve hoş. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Kartopu cok lezetli gözüküyor. Rafaelloya zaten bayilirim. yarin mazemesini yani evde olmayan sey süt toz onu alip yapacagim..
B.M.

Adsız dedi ki...

canimcim rafeololar harika gorunuyor
hep tarifini goruyorum ancak bir turlu yapmak kismet olmadi
insallah bende deniycem
ellerine saglik
iyi pazarlar dilerim

www.yenitadlar.blogcu.com

Damak Tadı dedi ki...

Çok enfis görünüyorlar Sevim'ciğim ellerine sağlık.Bende çok severim Raffaello'ları..))Bayramını tekrardan kutluyorum canım..

Sevgilerle

EZGi :)) dedi ki...

ay müthiş bunlar.nefis görünüyorlar.çok güzeller
ellerine saglık
sevgiler

Adsız dedi ki...

Bugün yüzün öpülmekten solsun,miden kurban etiyle dolsun,cüzdanını mahalle bücürleri soysun.Bayramınız mübarek olsun...


özlemcik

http://leziz.blogcu.com

Yemekbahane dedi ki...

Nefis gözüküyorlar
Eline sağlık

Sevgiler
Müge

Adsız dedi ki...

bu daha kolaymis,malzemeside cok az süperr..arkadaslarim 7 yumurta,schlagsahne,Quark vs vs koyuyolarmis,insana agir gelir tabiki..ama sizinki mükemmel,bunuda denicem muhakkak..ellerinize saglik..
Sevgiler

Adsız dedi ki...

bugün bende yaptim,yarin misafirlerim gelicek bakalim begenceklermi..yalniz bisey var..hindistan cevizin tozu olsaymis daha iyi olcakmisti,cünkü bi tane denedim,hindistan cevizler iri iri olduklari icin zor yuttum,yerken sakiz gibi oluyolar neden acaba..kimisi kekten kimiside bisküviden yapiolar..onuda denemek lazim..
Yinede ellerinize saglik,harika gözüküyor cok basit..Sevgiler

Related Posts with Thumbnails