2 Ocak 2008 Çarşamba

Kuru Köfte




Malzemeler:
  • yarim kilo kiyma
  • 1 kuru sogan
  • 2 dis sarimsak
  • kuru ekmek (cekilmis)
  • 1 yumurta
  • yarim demet maydanoz
  • tuz
  • kara biber
  • kimyon
  • köfte harci
  • sivi yag

Yapilisi:

  1. tepsiye kiyma, rendelenmis sogan ve sarimsak koyuyoruz
  2. ekmegi, yumurtayi ve cok ince kiydigimiz maydanozlari ekliyoruz
  3. tuzunu ve baharatlari ayarliyip, yoguryoruz
  4. baya bi yoguryoruz
  5. ceviz büyüklügünde parcalar koparip yuvarliyoruz hafif bastirarak yayiyoruz
  6. kizgin yagda kizartiyoruz

Afiyet olsun


sevimin sayfasi

8 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bu tabağı ben alıyorum:)) ellerine sağlık canım...sevgiler

keskinli dedi ki...

ellerine saglik köfte deyince akin sular durur bizim evde hepsini aldim canim öptüm sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Sevim'ciğim,

Bayılırım köftenin her türüne ben. Ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

tabak gitmiş bana da kaldı mı
ellerine sağlık
harika hele turşu ömmm

Feyza Fidan dedi ki...

Köfteye bayılırım..Helekii kuru köfteye..Ellerine sağlık Sevim'cim..

Sevgiler..

meleginmarifetleri dedi ki...

sevimcim ellerine sağlık canım çok güzel olmuş köfteler öpüyorum bayy

Adsız dedi ki...

Köfteler nefis olmuş, sunum şeklinizde çok harika....:))

Ellerinize sağlık..

Adsız dedi ki...

canim ellerine saglik köfteye bayilirim ekmek arasi üstünede sosan salatasi... nefis..
beyaz melek

Related Posts with Thumbnails