5 Mayıs 2008 Pazartesi

Irmik Helvasi




Malzemeler:

  • 125 gr tereyagi
  • yarim cay bardagi sivi yag
  • 2 corba kasigi dolmalik fistik
  • 2 su bardagi irmik
  • 2 su bardagi seker
  • 2 su bardagi süt
  • 2 su bardagi su

Yapilisi:

  1. süt, su ve sekeri karistirarak kaynatiyoruz
  2. bu sirada yagi eritip sivi yagida ekleyip dolmalik fistiklari kavuruyoruz
  3. renkleri biraz dönünce irmigi ekleyip kavurmaya devam ediyoruz
  4. rengi altin sarisina dönünce kaynayan sekerli süt, su karisimini dikkat ederek yavasca üzerine döküyoruz
  5. 3 dakika sonra altini kapatip demlenmeye birakiyoruz

Afiyet Olsun

sevimin sayfasi

12 yorum:

Gönül dedi ki...

canikom ellerine sağlık harika olmuş bende haftasonu yaptım ve dondurmayla bi güzel yedim:))) öpüyorum sevgilerimle

Adsız dedi ki...

merhaba canim, irmik helvasini bende cok severim, ellerine saglik

www.illedeyemek.com dedi ki...

elinize sağlık nefis görünüyorlar,hayırlı günler diliyorum....

www.illedeyemek.com dedi ki...

elinize sağlık nefis görünüyorlar,hayırlı günler diliyorum....

uygarimizlahayat dedi ki...

Hımmmm helva nefis görünüyor canım ellerine sağlık...

made in funda dedi ki...

irmik helvasına bayılırım.gerçekten nefis olmuş.ellerine sağlık..

yemek dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Ne güzel tatlılarımız var.
Tam kıvamında tane tane olmuş.
Selametle...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bende çok severim irmik hlvasını harika olmuş ellerine sağlık canım kocaman sevgiler

Nilgün dedi ki...

canim ellerine saglik nefis olmus...

SEVGILER

şengül dedi ki...

sevim bayılırım irmik helvasına çok güzel gözüküyor ellerine sağlık canım benim için de ye afiyet olsun

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

nefiss olmus canim ellerine saglik ...

kocaman sicacik sevgilerimle ...

Baharcicegi dedi ki...

IRMIK HELVASININ KOKUSU TAA BURAYA GELDI MIS GIBI ELINE SAGLIK CANIM

Related Posts with Thumbnails