16 Ekim 2011 Pazar

Evlilik Yildönüm Pastasi



Merhaba arkadaslar,
ya günler cok kisa yada ben coook yavasladim, gün boyu kosusturmanin sonunda hala yapilacak coooook sey var, bloglari arkadaslari gezemez oldum, bazi telefon görüsmelerini bile yarida kesmek sorunda kaliyorum... ne olacak bu halim bilemiyorum... bana yeni bir turbo makina mi takmak lazim ??? ;-)
Bu kosusturma arasinda tabiki herseyide unutmiyorum, misal bu yaptigim pasta canim arkadasim DILEK ve TURAN icin... ask ve sevgiyle, evliliklerinin 25 yilini geride birakmislar yani GÜMÜS EVLILIK YILDÖNÜMÜ...
DILEK ve TURANA nice mutlu, saglikli ve sevgi dolu, beraber yaslanacaklari yillar diliyorum...
iyiki varsiniz...







SEVIM

6 yorum:

Eya dedi ki...

Sevimcigim merhaba...ah o zaman var ya...o zaman bana da yetmiyor arkadasim. Gün akip geciyor...yetmiyor...pastan cok güzel olmus. Bu pastaya benzeyen inanmayacaksin ama hemen hemen ayni model bende de sirasini bekliyor arkadasim...emegine saglik...sevgiler

zehra

kalpkurabiye dedi ki...

ah balacımm öyle bir zamandayız kii:( 24 saat bizlere yetmiyor:(
ellerine sağlık ablacımm çok şık bir pasta:)

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevimcim bendende o kadar..Keske gün 30 saat olsa ne iyi olurdu diyorum...Halbuki hersey kolaylasti artik...Eskisi gibi kuyudan suyu almiyor ,camasir yikamak icin suyu isitmiyor,ütü icin kömür isitmiyor,bilasiklari yikatiyor,bazi islerimizi alisveris dahil netten yapiyor yine zaman bulamiyoruz, yine zaman bulamiyoruz..Eskiden kadinlar nasil yapiyorlardi bunlari cok merak ediyorum...Hayat hizlandikca bizmi yavasladik anlamiyorum..

Neyse pastan cok cici olmus...Tam benim istedigim gibi bir okdarda zarif..Ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

Canım muhteşem bir pasta ellerine,
emeğine sağlık.Banada gün yetmiyor
inan öpüyorum.

Pasta sarayim dedi ki...

Harika cooook zarif bir pasta olmus caniiim.Ellerine emegine saglik..kocaman öpücükler.

lezzettabağı dedi ki...

Sevimmmm bunları uğraştan saymıyor musunnnn. daha ne olsun arkadaşım bu güzellikler zamanını fazlasıyla alır. senin turboya falan ihtiyacın yok.. bu pasta nefis olmuş eline sağlık..kocamanından öptüm. seni sevgiler...

Related Posts with Thumbnails