20 Mayıs 2008 Salı

Makarna-Salatasi





Malzemeler:
  • yarim paket makarna
  • 1 kase tane misir
  • 1 adet kirmizi biber
  • yarim demet maydanoz
  • yarim demet dere otu
  • tuz
  • kara biber
  • sivi yag

Yapilisi:

  1. makarnayi 10 dakika kaynatip süzüyoruz
  2. kirmizi biberi küp küp dogruyoruz
  3. maydanoz ve dere otunu ince ince kiyiyoruz
  4. tüm malzemeleri soguyan makarnaya ilave ediyoruz
  5. tuzunu biberini ve sivi yagini ayarliyoruz
  6. servis tabagina aliyoruz

Afiyet olsun

sevimin sayfasi

11 yorum:

made in funda dedi ki...

MMMM NEFİS OLMUŞ CANIM.ELLERİNE SAĞLIK..ÇOK İŞTAH AÇICI ÇOOOOK.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sevim'ciğimmm, canım,

Çoook güzel olmuş, çookk; ama alttaki meze tabağı da enfesss:))

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler, öptümm.....

Nilgün dedi ki...

Uzun zaman oldu yapmadim Makarna salatasi..Benim cocuklar genelde mayonezli isterler ama böylesini deniyecgim..Ellerine saglik Sevimcigim harika lezzetli görünüyor..


SEVGILER

Baharcicegi dedi ki...

renkli civil civil bahar salatasi olmus,ellerine saglik canim

Disalce dedi ki...

makarna salatasını çok severim....

sıkcada mayonezli olanı yaparım ama bu halinide yapıp beğenerek yiyorum..

ellerine sağlık..nefis görünüyor...

Unknown dedi ki...

Sevimcimmm;maşallah yine döktürmüşsün enfes gözüküyor ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

selam canım..makarna salatası pek çekici görünüyor...eline saglık...sevgiler.

sevgi dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Tam benim sevdiğim gibi.Aşağıdaki meze tabakları da harika görünüyorr .

Adsız dedi ki...

Salatan nefis olmus canim benim, ellerine saglik.

sarımutfak-hande dedi ki...

sevimcim harika harika harika olmuş cnm
öptüm

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevimcim,yesillik var,misir,var eh makarnada var.Eh aksama baligin yanina birseyler yapilacak ya....iyi oldu hemen bir makarna salatasi yapivereyim.iyiki aklima getirdin.Ya ben bu blog isini cok seviyorum.Düsün düsün ne pisirsem ne yapsam?sonra bir iki blog gezisi,is tamamdir.Sevim'cim iyigünler....

Related Posts with Thumbnails