7 Ağustos 2011 Pazar

Iftar Sofrasi 2011 ve Bulgur Pilavi



Hayirli Günler Arkadaslar,
Ramazan geldi gelecek derken bugün 7. günündeyiz.
Herkese hayirli, bol bereketli ramazanlar diliyorum


Sebzeli Mercimek Corbasi tarifi icin TIK



Sac Kavurma tarifi icin TIK



Bulgur Pilavi



Malzemeler:
  • 1 bardak bulgur (istedigimiz büyüklükte)
  • 1 kucuk kuru sogan
  • 1 yesil biber
  • 1 domates
  • 1 yemek kasigi salca
  • pulbiberi
  • tuz
  • yarim cay bardagi siviyag
Yapilisi:
  1. kücük dogradigimiz sogan ve biberleri iyice kavuruyoruz
  2. salca, pulbiber ve kabuklarini soyup kare dogradigimiz domatesleri ilave edip 1-2 dakika kavuruyoruz
  3. bulguru ilave ediyoruz, üzerine 2 bardak su döküp tuzunu ayarlayip kisik ateste pisiriyoruz
  4. 10 dakika kadar dinlendirdikten sonra servis ediyoruz


Biber Dolmasi tarif icin TIK



Karpuz



Kivili Etimek Tatlisi tarifi icin TIK (tarifde kremsanti yerine kivi diziyoruz)



Afiyet olsun
Sevim

9 yorum:

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık sofranız çok güzel olmuş sevgiler hayırlı ramazanlar...

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik sevim ablacim,hepsi cok nefis gözüküyor.

Mailimi aldin mi?

Sevgiler

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık.. hayırlı ramazanlar..

Baharcicegi dedi ki...

Akasam daha cok acikmaistim ama bu nefis yemekleri görünce aclik hissetmeye basladim
Ellerine saglik canim afiyetler olsun

Unknown dedi ki...

oohh bende geliyorum herşey harika ellerine sağlık
sevgiler

ayak izleri-sevgi dedi ki...

tatlının görüntüsüne bayıldım..tarifi çalındı..

xcelis dedi ki...

ablacım hepsi harika görünüyor ama o karpuzu gördüm dengem bozuldu ya daha çok var =))))
ellerine sağlık Rabbim bin bereket versın sofranıza

sibelyalcincom dedi ki...

Maşallah sofra mükemmel görünüyor:)))

Mutfak Havlusu dedi ki...

Güzel bir sofra olmuş,hele de bulgur pilavı varsa zaten bizler için çok önemlidir.ellerinize sağlık.

Related Posts with Thumbnails